Log ind i AftalePortalen
Klik på "Services" i topmenuen.
Der er nu to muligheder for at oprette et servicevindue, udvælge manuelt eller vælge alle i organisationen.
Vælg enkeltvist
Find den/de services der ønskes opretter servicevindue for og markér disse med flueben i boksen i venstre side af servicelisten. Der kan markéres på tværs af Servicegrupper:
I venstre side af titellinien for hver Servicegruppe er der ligeledes mulighed for at markere en boks med flueben. Dette medfører at alle services i den givne servicegruppe markeres med et flueben.
Klik på "Opret Servicevindue" i undermenuen.
Vinduet "Nyt Servicevindue" åbnes
Indtast følgende:
Felt | Værdi | Påkrævet |
---|---|---|
Start Tidspunkt | Angiv start tidspunket og dato for servicevinduet | Ja |
Slut Tidspunkt | Angiv slut tidspunket og dato for servicevinduet | Ja |
Bemærkning | Skriv bemærkning til servicevinduet | Ja |
Påvirkede Services | Angiver de markerede services i listen og dermed hvilke services som påvirkes af dette servicevindue. |
Klik "Gem" for at oprette Servicevinduet.
Vælge Alle
Klik på "Opret Servicevindue" i undermenuen, uden af nogle services er markeret med flueben.
Vinduet "Ingen Valgte Services" åbnes.
Klik på "Tilknyt alle Services".
Vinduet "Nyt Servicevindue" åbnes
Samtlige services i organisationen listes under "Påvirkede Services".
Udfyld felterne efter samme beskrivelse ovenover under "Vælg enkeltvis".
Klik "Gem" for at oprette Servicevinduet.